مشترکین ,بسته ,شماره ,استفاده ,سرویس ,انتقال ,تلفن همراه ,مشترکین دائمی ,مشترکین اعتباری ,فعال سازی ,غیرفعال سازی ,جامع خدمات همراه ,خدمات ارتب
سرویس آوای انتظار

با فعال سازی سرویس آوای انتظار، تماس گیرنده با شنیدن آوایی دلنشین در انتظار پاسخ گویی می ماند.

قیمت هرآهنگ ماهیانه ۳۰۰۰ ریال بوده و تغییر آهنگ تا سی روز رایگان انجام می شود. این سرویس به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

*         فعالسازی

۱.       ارسال کد لاتین آوا به شماره ۸۹۸۹.برای دریافت کدهای بیشتر و گوش کردن آهنگ ها میتوان به سایت (http://rbt.mci.ir) مراجعه کرد.

۲.       تماس با ۹۹۹۰، انتخاب کلید ۹، انتخاب کلید۳، انتخاب کلید ۱، ارسال کد آهنگ

۳.       شماره گیری #۲۲۱*۱۰* و ارسال کد آهنگ مورد نظر

*         تغییرآهنگ

۱.       ارسال کد لاتین آوای جدید به شماره ۸۹۸۹

۲.       تماس با ۹۹۹۰، انتخاب کلید ۹، انتخاب کلید۳، انتخاب کلید ۱، ارسال کد آهنگ

۳.       مراجعه به سایت (http://rbt.mci.ir)

۴.       شماره گیری #۲۲۲*۱۰* و ارسال کد آهنگ مورد نظر

*        قطع سرویس

۱.           ارسال عدد ۵ لاتین به شماره ۸۹۸۹

۲.           تماس با ۹۹۹۰، انتخاب کلید ۹، انتخاب کلید۳، انتخاب کلید ۵، انتخاب کلید ۱، ارسال کد آهنگ

۳.           ارسال دستور #۲۲۳*۱۰*

سرویس اینترنت
 

با استفاده از امکانات سرویس اینترنت   همراه اول، مرور صفحات وب و دسترسی به سرویس های آنلاین در هر موقعیتی فراهم می شود.
فعالسازی از طریق دو روش زیر:
۱.    ارسال پیام کوتاه  با متن عدد یک به شماره ۸۰۸۸
۲.    ارسال دستور #۲۳۱*۱۰*


تنظيمات اينترنت از طريق سه روش زير:

۱.    مشاهده شماره سريال (IMEI) ۱۵رقمي گوشي با وارد کردن کد ميانبر #۰۶#*، ارسال نوع و مدل گوشي يا شماره سريال گوشي)IMEI( ازطريق پيام کوتاه به شماره ۸۰۰۸
۲.    مراجعه به سایت همراه اول (www.mci.ir)
۳.    در صورتی که گوشی تلفن همراه قابلیت انجام تنظیمات خودکار را نداشته باشد، مشترک مي‌تواند تنظیمات زیر را به صورت دستيدر قسمت تنظیمات اینترنت دستگاه خود وارد نماید.

 

 

 
تنظيمات استفاده از سرويس اینترنت
   
Item
Value
Connection Name
           mcinet         
APN
mcinet

 

 

 

 

 غیرفعال سازی از طریق دو روش زیر:
۱.    ارسال پیامک با متن عدد دو به شماره ۸۰۸۸
۲.    ارسال دستور #۲۳۲*۱۰*

 

 
بسته های هوشمند اینترنت

بسته­ های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته ­های GPRS) امکان  تمدید خودکار بسته­ های فعال شده را درصورت اتمام اعتبار بسته برای شما فراهم می ­کند. بدین معنی که چنانچه اعتبار بسته­ ی اینترنت همراه شما تمام شود بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از شما مجددا برایتان فعال می شود.

این بسته­ ها جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) می باشد و کلیه مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه)و کلیه مشترکین اعتباری می­ توانند این بسته­ ها را خریداری نمایند.

 

 
 
معرفی بسته های هوشمند GPRS
   
بسته
حجم
تعداد MMS
مدت اعتبار
قیمت (ریال)
۱
۱۵۰ مگابایت
۱۰
۱ روز
۱۰,۰۰۰
۲
۸۰۰ مگابایت
۲۰
۷ روز
۵۰,۰۰۰
۳
۲,۵ گیگابایت
۵۰
۳۰ روز
۱۰۰,۰۰۰
۴
۸۰۰ مگابایت
-
۷روز (فقط شبها از ساعت ۲۳ لغایت ۸ صبح)
۱۰,۰۰۰
 
 
قوانین کلی
  • برای استفاده از بسته­ های اینترنت، ضروری است قبلا سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) فعال شده باشد. همچنین استفاده از پیامک­های چندرسانه­ای (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بسته‌ها است.کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی فعالسازی سرویسهای  GPRS و  MMS   

     

·     پس از خرید بسته، در صورت قطع ارتباط تلفن همراه به علت بدهی یا موارد مشابه، امکان استفاده از سرویس اینترنت از مشترک سلب خواهد شد.در صورتی که قبل پایان اعتبار بسته، خط مجددا وصل شود، می­توانید از باقیمانده­ ی اعتبار بسته استفاده کنید.
·     امکان خرید بسته ها به صورت همزمان وجود ندارد.
  •   

  • تمدید خودکار بسته 
اعتبار بسته­ های اینترنت با پایان یافتن مدت اعتبار زمانی یا پایان یافتن حجم بسته پایان می­ یابد و در هنگام اتمام اعتبار به صورت خودکار تمدید می شوند. بدین شکل که ۲۴ ساعت قبل و نیز یک ساعت قبل از اتمام مهلت زمانی بسته، پیامکی مبنی بر اتمام مهلت زمانی بسته و تمدید همان بسته با قید هزینه بسته به مشترک ارسال می شود. چنانچه مشترکین مایل به تمدید خودکار بسته نباشند بایستی عدد ۸ را به سرشماره ۸۰۸۰ ارسال نموده و تمدید خودکار خود را حذف نمایند.
 
توجه :
پس از اتمام بسته، سرویس GPRS همچنان فعال بوده و مصرف شما طبق جدول زیر با تعرفه های جاری محاسبه می ­گردد: 
 
 
نرخ تعرفه ها
   
 تا تاریخ ۱ مرداد ۹۲  بعد از تاریخ ۱ مرداد ۹۲  بعد از تاریخ ۱ دی ۱۳۹۳
زمان  تعرفه هر کیلوبایت  زمان

 تعرفه هر کیلوبایت

(کاهش ۵۰ درصدی)

تعرفه هر کیلوبایت

(کاهش ۸۸ درصدی)

 ۸ صبح تا ۲۳ شب ۸ ریال  ۷ صبح تا ۲۳ شب  ۴ ریال ۰.۵ ریال
 ۲۳ شب تا ۸ صبح  ۲ ریال  ۲۳ شب تا ۷ صبح  ۱ ریال ۰.۵ ریال
 
·  هنگامی که بسته به صورت خودکار تمدید می شود، هزینه بسته به حساب مشترک منظور شده و سپس بسته برای وی فعال می شود. اما چنانچه میزان اعتبار مشترک اعتباری کافی نباشد، بسته قبلی پس از اتمام اعتبار تمدید نمی شود.
·    چنانچه حجم بسته  اینترنت مشترک دائمی پیش از اتمام مهلت زمانی بسته تمام شود، بسته جدید بلافاصله برای وی فعال می شود و پیامکی مبنی بر اتمام حجم بسته قبلی و نیز تمدید خودکار بسته جدید به مشترک ارسال می شود و هزینه بسته جدید به حساب وی منظور می شود.
 
راهنمای خرید بسته از سامانه پیامکی ۸۰۸۰ یا سامانه جامع خدمات *۱۱۱#
مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با ارسال یک پیامک خالی (یا هر پیامک دیگر) به شماره ۸۰۸۰ یا ارسال کد *۱۱۱*۳۲۹#، از طریق پیامک معرفی با این بسته­ ها آشنا شوند و پس از انتخاب بسته و ارسال شماره یا کد مربوطه، بسته مورد نظر را خریداری کنند. پس از خرید، بسته برای شما فعال شده و این موضوع به صورت پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
در سیم کارتهای اعتباری، با خرید هر بسته مبلغ آن از اعتبار شما کسر می گردد. در سیم کارتهای دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی شما منظور می­ گردد.
شما می­ توانید با ارسال عدد صفر لاتین به ۸۰۸۰ یا از طریق USSD با ارسال کد *۱۱۱*۳۲۰# از وضعیت بسته­ ی خود، حجم باقی­مانده و مهلت اعتبار آن مطلع شوید.
فهرست کامل دستورهای مربوطه در جدول زیر آمده است:
 
 
 
خرید بسته از سامانه پیامکی ۸۰۸۰ یا سامانه جامع خدمات *۱۰#
   
نوع درخواست
عدد ارسالی (لاتین) به سامانه پیامکی ۸۰۸۰
کد دستوری ارسالی (سامانه جامع خدمات)
اعلام وضعیت سرویس
۰
*۱۰*۳۲۰#
لغو تمدید خودکار
۸
*۱۰*۳۲۸#
دریافت راهنمای سرویس
 ۹
*۱۰*۳۲۹#
فعال سازی بسته ۱
۱
*۱۰*۳۲۱#
فعال سازی بسته ۲
۲
*۱۰*۳۲۲#
فعال سازی بسته ۳
۳
*۱۰*۳۲۳#
فعال سازی بسته ۴
۴
*۱۰*۳۲۴#
 
 مکالمه گروهی

با فعالسازی این سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند بصورت همزمان با حداکثر ۵ نفر مکالمه نمایند،  بصورتی که تمامی افراد حاضر در این تماس امکان صحبت نمودن وشنیدن صدای سایرین را داشته باشند.

برای ایجاد مکالمه گروهی،می توان با اولین شماره تماس گرفته و مکالمه را در حالت Hold قرار داد. پس از تماس با شماره بعدی و انتخاب گزینه join،Conference یا merge از option یا منوی گوشی،مکالمه گروهی برقرار می شود.

این سرویس برای تمام مشترکین فعال می باشد.مشترک می تواند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و با تکمیل فرم و ارائه اصل و تصویر کارت ملی، نسبت به غیرفعال سازی سرویس اقدام نماید.

 

 انتقال مکالمه

با فعالسازی این سرویس، مشترکین تلفن همراه می توانند درحالات مختلف شماره تلفن خودرا روی شماره دیگر منتقل نمایند.

این سرویس رایگان عرضه می شود.

درصورت تماس، هزینه مکالمه ازتلفن همراه مربوطه به شماره انتقال یافته، برای مشترک محاسبه می گردد.

*        انتقال کلیه تماس ها به شماره دلخواه

استفاده از کد # شماره *۲۱*

*         غیرفعال سازی سرویس انتقال کلیه تماس ها

استفاده از کد #۲۱#

*         انتقال تماس درصورت اشغال بودن به شماره دلخواه

استفاده از کد#شماره *۶۷*

 *       غیرفعال سازی سرویس انتقال تماس درصورت اشغال بودن

استفاده از کد #۶۷#
 سرویس MMS

بافعالسازی این سرویس امکان ارسال و دریافت پیامک چندرسانه ای وفایل صوتی وتصویری برای مشترکین فراهم می شود.

*         فعال سازی

۱.       مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی، تکمیل فرم و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی

۲.       استفاده از خدمات خاص پرتال همراه اول

با تماس با ۱۸۶۸ در تهران و ۸۹۳۶۹ در شهرستان ها، ثبت نام در محل انجام می شود.

*         تنظیمات MMS

۱.   مشاهده شماره سریال ۱۵ رقمی گوشی با وارد کردن *#۰۶#، ارسال نوع و مدل گوشی یا شماره سریال گوشی (IMEI) از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸

۲.  مراجعه به سایت همراه اول، منوی سرویس ها، ثبت نامGPRS، تنظیماتMMS

۳.  در صورتی که گوشی تلفن همراه قابلیت انجام تنظیمات خودکار را نداشته باشد، مشترک مي‌تواند تنظيمات زير را به صورت دستی وارد نماید.

  

 
تنظيمات MMS
   
Item
Value
Name
MCI -MMS
APN
mcinet
MMSC
۱۹۲.۱۶۸.۱۹۳.۱۳۴:۳۸۰۹۰/was
MMS Proxy
۱۹۲.۱۶۸.۱۹۴.۱.۰۷۳
MMSC Port
 ۸۰۸۰
MCC
 ۴۳۲
MNC
 ۱۱
APN Name
mms
 

 

 

   

*         غیرفعال سازی

۱.        مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی، تکمیل فرم و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی

۲.        استفاده از خدمات خاص پرتال همراه اول

 

تعرفه MMS برای مشترکین دائمی و اعتباری یکسان است و به شرح زیر می باشد:

برای MMS های با حجم کمتر از ۵۰ کیلوبایت ۵۰۰ ریال برای هر MMS

برای MMS های با حجم بیشتر از ۵۰ کیلوبایت ۱۰۰۰ ریال برای هر MMS

(سقف ارسال ۳۰۰ کیلوبایت)

 

 سرویس فاکس و دیتا

با فعالسازی این سرویس، اتصال به شبکه اینترنت ازطریق تلفن همراه و ارسال و دریافت فایل برای مشترکین در زمان حرکت و مکانهایی که برقراری ارتباط دیتا بوسیله خط تلفن ثابت و یا سرویس  GPRS  میسرنمی باشد، امکانپذیر می گردد.
هزینه این سرویس برابر۵۰،۰۰۰ ريال در ماه می باشد.

*    فعال سازی
۱.    مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، تکمیل فرم و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی
۲.    استفاده از خدمات خاص پرتال همراه اول
*    غیرفعال سازی
۱.    مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، تکمیل فرم و ارائه اصل و تصویر کارت ملی
۲.    استفاده از خدمات خاص پرتال همراه اول

پیامگیر صوتی (منشی تلفنی)

با فعالسازی این سرویس مشترکین می توانند مکالمات خود را درحالات زیر به صندوق صوتی منتقل نمایند.

 امکان تعویض پیام خوش آمد گویی،ارسال پیام صوتی برای فرد مشخص و دسترسی به صندوق صوتی از طریق تلفن همراه دیگر، ازمزیت های این سرویس است .

*         انتقال همه تماس ها

استفاده از کد *۲۱*۰۹۹۱۲#

*         غیرفعال سازی انتقال همه تماس ها

استفاده از کد #۲۱#
*        بررسی وضعیت
استفاده از کد *#۲۱#

*         انتقال تماس ها درصورت اشغال بودن

استفاده از کد *۶۷*۰۹۹۱۲#

*         غیرفعال سازی انتقال تماس ها درصورت اشغال بودن

استفاده از کد #۶۷#
*         بررسی وضعیت
استفاده از کد *#۶۷#

*         انتقال تماس ها درصورت در دسترس نبودن یا خاموش بودن

استفاده از کد *۶۲*۰۹۹۱۲#

*         غیرفعال سازی انتقال تماس ها درصورت در دسترس نبودن یا خاموش بودن

استفاده از کد #۶۲#
*         بررسی وضعیت
استفاده از کد *#۶۲#

*        انتقال تماس درصورتیکه مشترک پاسخگو نباشد.

استفاده از کد *۶۱*۰۹۹۱۲#

*         غیرفعال سازی انتقال تماس درصورتیکه که مشترک پاسخگو نباشد.

استفاده از کد #۶۱#
*         بررسی وضعیت
 استفاده از کد *#۶۱#

با ارسال دستور #۲۴۱*۱۰* از طریق سامانه جامع خدمات همراه اول، می توان به سرویس پیامگیر صوتی دسترسی پیدا کرد.

با اولین تماس با ۰۹۹۱۲،می توان نسبت به فعال سازی و غیرفعال سازی کلمه عبور، تعویض پیام خوشامدگویی و انتخاب زبان اقدام کرد.

مشترکین میتوانند پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انتقال تماس،ازتلفن همراه خود باشماره ۰۹۹۱۲ و یا با دانستن رمز عبور از تلفن همراه دیگر با شماره ۰۹۹۱۳ تماس گرفته و از پیام صوتی خود مطلع شوند.

دریافت پیام صوتی رایگان و شنیدن پیام صوتی هزینه ای برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه دارد.

 

عدم دریافت پیامک تبلیغاتی 

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

 

 

 

  

 انجمن دوستداران فوتبال همراه اول

مشترکین تلفن همراه می توانند با ثبت نام در باشگاه هواداران تیم موردعلاقه خود، از مزایای گوناگون این عضویت بهره مند شوند. اعضای باشگاه می توانند از اخبار و حواشی تیم خود و گزارش هر بازی با یک پیامک آگاه شده و آوای انتظار ویژه باشگاه را به عنوان هدیه دریافت نمایند. با هربار برنده شدن تیم،به همه اعضای باشگاه، ۱۵ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک اهدا می شود.

هزینه عضویت در باشگاه هواداران ۵۰.۰۰۰ ريال می باشد که در ابتدای فعال سازی کسر می گردد.

 

*         عضویت در باشگاه هواداران پرسپولیس

-         ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۰۴۰

-         استفاده از کد #۲۵۱۱*۱۰*

*         عضویت در باشگاه هواداران تراکتورسازی

-         ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۰۵۰

-         استفاده از کد #۲۵۱۲*۱۰*

 
جیرینگ،کیف پول همراه

جیرینگ سامانه ای نوین برای مدیریت امورمالی است. مشترکین می توانند عملیاتی چون واریز، انتقال و برداشت وجه، پرداخت قبوض همراه اول، خرید شارژ اعتباری، خرید و پرداخت های روزانه را با استفاده از این سرویس و بدون نیاز به داشتن حساب بانکی انجام دهند. اطلاعات تکمیلی درمورد نحوه ارائه خدمات در سایت(http://jiring.ir) آورده شده است.

با شماره گیری *۱۲۳# ، انجام مراحل ثبت نام و دریافت رمز، عضوی از جیرینگ باشید.

با مراجعه به سایت (http://jiringate.com) جیرینگ خود را شارژ کنید.
 
 سرویس همراهان اول

مشترکین می توانند با استفاده از این سرویس، شماره همراه اول یا ثابت ۵ نفر از اعضای خانواده و یا دوستان را در لیست همراهان اول خود قرارداده و در مدت زمان ۳ ماه از تخفیف در مکالمات داخل شبکه با این شماره ها بهره مند گردند. هزینه افزودن هر عضو ۴۵۰۰ ریال است.

مکالمات داخل شبکه با همراهان اول برای مشترکین دائمی شامل ۱۰% و برای مشترکین اعتباری شامل ۲۰% تخفیف خواهدبود.

 

 

 

 
سرویس همراهان اول
   
نوع درخواست
دستور
فعال سازی
 
 ارسال عدد ۱ به شماره ۸۹۲۰
ارسال دستور #۳۳۱۲*۱۰*        
غیرفعال سازی 

  ارسال دستور #۳۳۱۵*۱۰*

ارسال عدد ۵ به شماره ۸۹۲۰

 اضافه نمودن عضو
ارسال (شماره موردنظر#۳) به شماره ۸۹۲۰

 ارسال دستور #۳۳۱۳*۱۰*

 جایگزینی اعضای انتخابی
ارسال (شماره جدید#شماره قدیم#۴) به شماره ۸۹۲۰

ارسال دستور #۳۳۱۴*۱۰* 

 حذف عضو

 ارسال (شماره موردنظر#۶) به شماره ۸۹۲۰

  ارسال دستور #۳۳۱۶*۱۰*

 مشاهده اعضا
 ارسال عدد ۰ به ۸۹۲۰
 ارسال دستور #۳۳۱۱*۱۰*

 

 

 

  

 
سرویس همراهان اول ویژه مشترکین اعتباری
   
نوع درخواست
دستور
ارسال راهنمای کدهای دستوری (Help)
#.*۱۳۱*
فعال سازی سرویس

*۱۳۱*۱#  

غیرفعال نمودن سرویس
۲#*۱۳۱*
 اضافه نمودن اعضاء انتخابی
#شماره تلفن موردنظر*۳*۱۳۱* 
 جایگزینی اعضاء انتخابی همراهان اول

شماره قدیم*شماره جدید*۴*۱۳۱*# 

 مشاهده اعضاء همراهان اول
*۱۳۱*۵#  
حذف اعضاء انتخابی همراهان اول
*۱۳۱*۶#  

 

 
سرویس انتقال اعتبار

سرویس انتقال اعتبار، سرویسی جذاب است که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی و اعتباری همراه اول برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق خط دائمی و اعتباری دیگر نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض مشترک دائمی ارائه می شود و یا از اعتبار مشترکین اعتباری انتقال دهنده شارژ، کم می شود. هزینه هر انتقال ۴۰۰ ریال می باشد.

 
 
 
 
سرویس انتقال اعتبار
   
انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی
انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری

ارسال پیامک با متن

(شماره مقصد*مبلغ به ریال* رمز) به شماره ۸۹۱۱

استفاده ازکد میانبر

  # شماره مقصد*مبلغ به ریال*رمز*۱۳۲*

استفاده از دستور # ۱۱۳*۱۰*
استفاده از تلفن گویا ۴۴۴
 
 شرایط انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی
 
مقدار قابل انتقال در هر تراکنش باید مضربی از ۱۰،۰۰۰ ريال و بین ۱۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰ ريال باشد.
• حداکثر مقدار قابل انتقال در هر ماه برای مشترکین دائمی ۱۰۰،۰۰۰ ريال است.
• مشترکین دائمی با رسیدن بدهی به ۶۰ درصد ودیعه شان، امکان استفاده از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.
• مشترکین دائمی با شرایط غیر نرمال (مانند تقسیط قبض، سیم کارتهای تست و اداری) امکان استفاده از سرویس را ندارند.
• مشترکین دائمی دارای خط با پیش شماره ۰۹۱۰ امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
  شرایط انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری
مقدار قابل انتقال در هر تراکنش باید بین ۱۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰ ريال باشد.
• حداکثر مقدار قابل انتقال در هر ماه برای مشترکین اعتباری ۵۰۰،۰۰۰ ريال است. حداکثر دفعات انتقال اعتبار، ۳۰ بار در ماه می باشد.
• حداکثر مقدار قابل انتقال روزانه برای مشترکین اعتباری ۱۰۰،۰۰۰ ريال است. حداکثر دفعات انتقال اعتبار، ۵ بار در روز می باشد.
• مشترکین اعتباری با شرایط غیر نرمال (مانند خط صفر، قطع، غیرفعال و سلب امتیاز) امکان استفاده از سرویس را ندارند.
 

توجه: مشترکین می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۸۹۱۰، رمز انتقال را به دست آورند.

توجه: مشترکین می توانند از طریق تماس با تلفن گویا ۹۹۹۰،ورود به منوی خدمات صورت حساب مشترکین و پرداخت قبض(فشردن کلید۹)، ورود به منوی خدمات تلفن های اعتباری(فشردن کلید۴)،تعیین شماره و خرید شارژ با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب، شماره اعتباری موردنظر را شارژ نمایند.

 
 بسته های پیامک فارسی

همراه اول به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشترکین، اقدام به ارائه بسته های ماهانه پیامک فارسی نموده است. مشترکین همراه اول می توانند با خرید بسته های پیامک فارسی و با ارسال پیامک های فارسی خود به کلیه شماره های درون اپراتوری (همراه اول)و برون اپراتوری (سایر اپراتورها) از تخفیف های ویژه همراه اول بهره مند شده وهزینه های پیامکی خود را کاهش دهند.

نحوه خرید بسته:

می‏ توانید به دو روش زیر با بسته های پیامک فارسی همراه اول آشنا شده و پس از انتخاب بسته با ارسال شماره مربوطه، بسته مورد نظر را خریداری کنید:

*         ارسال پیامک بدون متن به شماره ۸۰۶۰

*         استفاده از کد میانبر #۳۱*۱۰*

 

 

 

 
بسته های پیامک فارسی
   
بسته
مدت اعتبار
قیمت(تومان)
مشترکین دائمی
مشترکین اعتباری
بسته ۱۰۰ تایی
یک ماه
۸۰۰
۹۵۰
بسته ۳۰۰ تایی
یک ماه
۲۳۰۰
۲۷۵۰
بسته ۵۰۰ تایی
یک ماه
۳۷۰۰
۴۴۰۰
بسته ۱۰۰۰ تایی
یک ماه
۷۰۰۰
۸۴۰۰

 

پس از خرید، بسته برای یک ماه فعال شده و این موضوع به صورت پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.می توانید با ارسال عدد ۰ به ۸۰۶۰ یا ارسال کد#۳۱۰*۱۰*از وضعیت بسته و مهلت اعتبار آن مطلع شوید.

کلیه مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه) و اعتباری می توانند این بسته ها را خریداری نمایند.خرید این بسته ها نیاز به فعال سازی ندارد.مدت اعتبار این بسته ها یک ماه است و پس از یک ماه،نرخ تعرفه عادی برای پیامک های فارسی مشترک در نظر گرفته می شود.

مشترکین نمی توانند تا پیش از پایان بسته قبلی برای خرید بسته بعدی اقدام کنند.

 

سامانه جامع خدمات همراه اول #۱۰*

کلیه مشترکین همراه اول می­ توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به سامانه جامع خدمات همراه اول به کلیه خدمات و طرح­های همراه اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه تنها کافی است *۱۰# را بر روی گوشی­های خود شماره ­گیری کنید.

 مزایای سامانه جامع خدمات همراه اول:

*   کار با این سامانه بسیار ساده است و مشترکین پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده گزینه ­ی مورد نظر را انتخاب کنند.

*   مشترکین می ­توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح­های همراه اول را ببینند. به این ترتیب، همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد *۱۰# به کلیه خدمات و طرح­ها دسترسی خواهند داشت.

*   مشترکین با هر نوع گوشی می ­توانند به این سامانه اتصال یابند. بعبارت دیگر بر خلاف سامانه های دیگر ( مانند SMS) استفاده از این سامانه وابستگی به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن ندارد.

*    استفاده از این سامانه رایگان است.

*   مشترکین برای دسترسی به سطوح جلوتر نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی ندارند و می­توانند با استفاده از کدهای میانبر مستقیما به بخش مورد نظر دسترسی یابند.

 
انتظار مکالمه

با فعالسازی این سرویس ، مشترکین تلفن همراه می توانند درزمان مکالمه، اگرتماس جدیدی با وی برقرارشد با در انتظار گذاشتن یکی از تماس ها ، پس از فشردن کلید برقراری ارتباط با دیگری مکالمه نمایند.

این سرویس برای تمامی  مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده از آن صرفا" نیازمند تنظیمات گوشی می باشد

با ارسال دستور #۲۴۲*۱۰* از طریق سامانه جامع خدمات همراه اول می توان به سرویس انتظار مکالمه دسترسی پیدا کرد.

 

 

نمایشگر

بافعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکان پذیر می شود .این سرویس برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال است.

 شماره گیری ثابت

با فعالسازی این سرویس مشترکین می توانند امکان شماره گیری باسیم کارت خود را صرفا" به تعداد مشخص و معین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین ۱۵ الی ۲۵ شماره متغیر می باشد ) محدود نمایند. این سرویس برای تمامی مشترکین فعال بوده و فقط نیاز به اعمال تنظیمات درگوشی دارد.

 

توشه همراه
الف) شرح سرویس:

*   بسته های توشه همراه یک بسته ترکیبی شامل مکالمه و پیامک (درون اپراتوری) و اینترنت با حجم و ارزش مشخص به مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارائه خواهد شد. این طرح از نهم بهمن ماه (۰۹/۱۱/۹۱) آغاز و تا پایان اسفند سال ۹۱ ادامه می یابد.

 

 

 

 
توشه همراه
   
اینترنت       (مگا بایت)
پیامک درون اپراتوری انگلیسی و فارسی (عدد)
مکالمه درون اپراتوری (دقیقه)
هزینه فعالسازی (ریال)
زمان
 بسته
۴۰
۴۰
۴۰
۲۰۰۰۰
روزانه
دائمی
۱۴۰
۱۴۰
۱۴۰
۷۰۰۰۰
هفتگی
۳۰
۳۰
۳۰
۲۰۰۰۰
روزانه
اعتباری
۱۰۵
۱۰۵
۱۰۵
۷۰۰۰۰
هفتگی

 

 

ب) درگاه ارتباطی:
درگاه ارتباطی طرح یاد شده کدهای دستوری USSD به شرح ذیل می باشند:

*  مشترکین می توانند جهت دریافت اطلاعات مربوط به بسته های توشه همراه کد #۳۵*۱۰* را ارسال و یا مستقیما کدهای ذیل را وارد نمایند.

 

 

 

 
USSD
   
وضعیت کد
اعلام وضعیت بسته قبلی
۳۵۰*۱۰*#
بسته روزانه
۳۵۱*۱۰*#
بسته هفتگی
۳۵۲*۱۰*#
منبع اصلی مطلب : فروشگاه خدمات کامپیوتری اهورا
برچسب ها : مشترکین ,بسته ,شماره ,استفاده ,سرویس ,انتقال ,تلفن همراه ,مشترکین دائمی ,مشترکین اعتباری ,فعال سازی ,غیرفعال سازی ,جامع خدمات همراه ,خدمات ارتب
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت :